SKRIVET: 2010-10-25, kl 14:53:29 | PUBLICERAT I: Jag talar ut

Dubbelbestraffning

Öronen känns bättre, har sovit med värmekudden på och tagit smärtstillande.
Och på insdan.... ja, just nu känns det bättre. Frågan är bara hur länge det håller,
jag vet ju att det kommer att komma tillbaka. Så småning om.

Jag hatar att jag alltid måste vara den som får lida pga av andras handlingar.
Det händer tydligen alltid nu för tiden.
Jag kanske förtjänar att bli dubbelbestaffad på det här viset?


(För er som inte har en aning om var dubbelbestraffning är så är det när man
bestraffas vilket alternativ man väljer. Gör man något så är det fel, låter man
bli att göra något så är det också fel. På engelska:
"damned if you do, damned if you don't")



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: