SKRIVET: 2009-11-19, kl 20:47:41 | PUBLICERAT I: Vardag

Vi hörs imorgon!

Jag hitttar absolut ingenting, mitt rum är en enda röra just nu  m å s t e  s t ä d a.
Men det får blir imorgon. Har precis pluggat klart, har haft ett stort projekt på gång
som vi jobbat med i flera veckor och idag har vi redovisat våra arbeten och nu har
jag precis skrivit klart mina reflektioner över arbetet, så det känns skönt, ett avslutat kapitel!
Det var därifrån det lilla utdraget från Romeo och Julia jag skrev om igår kom ifrån, har
fördjupat mig inom Renässansen, William Shakespeare, Teatern och Romeo och Julia
och blev så inne i det att jag inte kunde låta bli att lägga upp en av texterna här!

Nu tänkte jag lägga mig i sängen, tittat på film och sen sova! Imorgon ska jag jobba, blev ju
sjuk förra veckan så har inte varit där på två veckor så det ska bli kul att komma tillbaka igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: