SKRIVET: 2009-11-01, kl 23:11:01 | PUBLICERAT I: Festligheter

Maskerad party!

Gårkvällen var nog bland de bästa på länge! Jag & tjejerna drog till en lokalfest
vid tekniska och hade det super kul. Vi träffade nya, härliga människor,
dansade och drack lite för många drinkar. Det var full fart hela natten
och var inte hemma i sängen fören sex på morgonen.
Tack Wiktor, Emma & Marina för en sjukt awesome kväll! =)


jag & tjejerna strax innan vi åkte


vi var på gång!


Wiktor, Emma och någon jag tyvärr inte vet namnet på


Jag och söta Elise!


glada människor!


mina fina tjejer!


Wiktor


Svante och Wiktor


Partysmurfen var i full gång


sjukt värd kväll!


jennifer

haha snygg partysmurf



Svar; TACK :D



PUBLICERAT: 2009-11-06, 21:46:46 | URL: http://ruckis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: