SKRIVET: 2009-06-08, kl 23:04:09 | PUBLICERAT I: Om mig

Börjar blogga igen

yes, nu börjar jag blogga igen. Har varit mycket till och från med bloggningen
för min del, men nu är det dags att få den här bloggen i full gång igen.

Anyway, det är jag som är Andréa. Är 16 år och bor i Vallentuna tillsammans
med min familj. Jag pluggar till frisör på John Bauer och tycker det är hur
kul som helst, påbörjar mitt andra år till hösten, något som jag verkligen
ser fram emot då man i ettan lär sig alla grunder i frisöryrket och i tvåan
och trean blir det mer allvar. Jag tycker om att plugga så skolan är första
prioritet för mig, men annars så spelar jag även handboll och umgås med
kompisar så mycket jag kan. Hoppas du gillar min blogg! :)



E

jaaaaaa, finally!


johan

Men titta, du hade också en blogg ;D haha



PUBLICERAT: 2009-06-10, 17:17:59 | URL: http://johanbliixt.blogg.se/
johan

sv; hehe okej =D najs, får vänta tills du börjar skriva =D



PUBLICERAT: 2009-06-10, 20:05:36 | URL: http://johanbliixt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: