SKRIVET: 2010-11-09, kl 22:52:05 | PUBLICERAT I: Vardag

Impuls piercing

Fyfan för detta väder, snälla säg att det slutat snöa till imorgon.

Idag följde jag med Jessica som skulle pierca sig. Slutade med att jag också
gick hem med en piercing, impuls är värt. Jag gjorde en navel piercing, inte en
sån där standard som varannan människa har, utan en Dermal Anchor, då det
bara sitter en diamant vid naveln.

Försökte hitta en bild, men eftersom det inte finns många som har en liknande
som mig så var det svårt att hitta, får vänta tills min läkt.

Såhär ser själva smycket ut i alla fall. Det är bara diamant pluppen som syns
så hela plåtbiten sitter under huden och det var ju lite läskigt att se eftersom
man "skär" upp huden och sätter dit den från sidan. Nålen såg inte ut som en nål
heller, utan det var typ som en liten kniv, haha. Men gjorde inte ett dugg ont :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: