SKRIVET: 2009-12-06, kl 18:01:26 | PUBLICERAT I: Jag talar ut

Letting go

Under helgen upplevde jag något.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det var.
Allt jag vet är att inte vill vara en del av det.

Även fast jag inte vet exakt vad som hände, så är jag så lättade i hjärtat.
För nu vet jag. Jag har äntligen insett.
Jag har insett att det jag försökt med hela mitt hjärta att få .. är värt absolut ingenting alls.
Jag är inte ens säker på att jag ville fortsätta hålla på såhär länge från början,
varför skulle en människa någonsin plåga sig själv på detta sätt med flit?
Jag gjorde det för att jag var livrädd för att släppa taget. 

                                                                   But you know what darling? I'm not afriad any more, nu släpper jag.
                                                                                                              För första gången på väldigt länge, är jag fri.

                           



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: