SKRIVET: 2009-12-13, kl 19:45:26 | PUBLICERAT I: Bilder på mig & vänner

Födelsedagsfirande

haha, jessica & martina är ju för goa! Giss vad vi gjorde idag? vi var på Cosmonova!
haha, har inte varit där sen jag var liten så det var kul att vara där igen, vi såg en film i 3D och
det var galet läskigt eftersom dett känns som att allt händer 10 cm från en. Hade en ögonbindel
på mig hela vägen dit också så hade ju inte en aning om vart vi skulle, gissa om jag blev livrädd
när dom tog av den och man sitter i en stol högst uppe i salongen, där det är så högt och framför allt
brant! helt galet =) haha, men kul var det!

Efteråt tog vi en fika på Stash och jag fick en jätte fin scrapbook i present med våra
roligaste, pinsamaste och bästa minnen tillsammas! tack tjejer! =)


Jag med ögonbindel och öronen proppad med musik


3D-brillorn på, lagom charmig bild ;> hahaha


Scrapbooken, sån himla söt och personligpresent!
Kommer bli kul att kika tillbaka i den under åren =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: