SKRIVET: 2009-08-24, kl 12:35:10 | PUBLICERAT I: Min frisör-utbildning

Första dagen i skolan

Första dagen gick jätte bra. Vi hade bara upprop och sen lite information om
det kommande året, praktik osv. Vi fick också ett jätte bra schema, vilket ger
mig chansen att lägga till fler kurser som jag vill hinna med att läsa,
pluggis som jag är.
Dock så har dom infört en ny lag på alla skolor och det
är att man inte får hoppa av en kurs och att man måste gå kvar tills dom är
avlutade, vilket gör mig lite rädd i fall om jag inte skulle klara av att hantera
alla kurser.
Menmen, ska prata med både lärare och syo imorgon så får vi se hur det blir.




Sitter och pratar med johan på msn.
Tur att han har alla hästar hemma i alla fall .. hrmm ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: