SKRIVET: 2009-08-23, kl 15:17:23 | PUBLICERAT I: Min frisör-utbildning

Angående min utbildning

Igår hade jag som sagt "min riktiga" sista kväll på sommarlovet och
idag är min sista dag innan skolan tar fart imorgon. Och för er som
inte vet så pluggar jag till frisör på John Bauer i Åkersberga, jag börjar
mitt andra år imorgon och jag längtar fakitkst. Jag har saknat gamla
rutiner under sommaren och nu under andra året blir det mer allvar då man
under första året lär sig grunderna i frisör yrket. Självklart har jag också
absolut saknat alla toppen härliga människor jag går med.  Två sista år kvar
innan livet börjar på allvar och det är något jag verkligen ska ta vara på


Ettans klassfoto taget för snart ett år sen, tänk så mycket man hinner
förändras på så kort tid!


nicole

ja Oo ja! Ingen är sig lik! Till useéndet syftar jag mest på ;)



PUBLICERAT: 2009-08-24, 13:30:01 | URL: http://hemland.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: