SKRIVET: 2011-01-09, kl 21:02:46 | PUBLICERAT I: Vardag

Jullovet 10/11

Jullovet börjar lida mot sitt slut och så mycket galet och roligt vi har hunnit med!
Vi började med en liten tripp till uppsala....







Jag fick min hemliga 18 års present, vi åt på en fantastisk restaurang och myste i stugan.

En dag senare var det dags för bästa dagen på hela året: JULAFTON!







Jul tillsammans med min fina familj och släkt är alltid bäst. God mat, 
dekorationer, choklad, Kalle Anka och ett hav av klappar.

Mellandagarna bestod av shopping (tyvärr inte lika bra rea som jag hoppats) och oräkneliga
koppar av kaffe tillsammans med mina brudar




Up next var det nyår som gällde!







Vi började med en tjejmiddag hemma i vallentuna hos Emma. God mat och 7 glas vin
senare var vi påväg mot Islandstorget för att fira in det nya året med mer alkohol, 
 fyverkerier och världens härligaste människor. High five för ett riktigt lyckat nyår!

Efter nyår låg jag sjuk i nästan en vecka, alltid samma start på ett nytt år, men det är väl
något som hör till antar jag. Dom sista dagarna på lovet bestod av middagar, utgångar,
mer kaffe, filmkvällar och galna yatzy-tuneringar!







Riktigt fint jullov har det varit, men nu vill jag gärna ha vår!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: