SKRIVET: 2010-10-17, kl 12:11:46 | PUBLICERAT I: Jag talar ut

Ur arkivet, exakt ett år sen:

"16/10 2009, KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA!

Har suttit här ett bra tag nu och försökt att komma på några bra ord som kan
motsvara lyckan inom mig just nu. Gårkvällens konsert med herbrightskies,
Adept och Bring me the horizon var helt galen och gud så roligt vi hade det,
linnsie, erika, linnéa och jag! Fick riktiga rysningar när oliver sykes kom ut
på scenen och stod inte alls långt ifrån oss, det var en helt otrolig känsla,
jag är så glad! så glad, så glad, så glad!"



Åh, kommer aldrig glömma hur jag lycklig jag var efter denna kväll.
Men snart snart snart  är det dags igen.
27 Januari = Bring Me The Horizon, The Devil Wears Prada & Architects @ Arenan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: