SKRIVET: 2010-01-28, kl 16:55:16 | PUBLICERAT I: Vardag

Home Alone

Idag är sista dagen med min familj, imorgon när jag vaknar kommer dom inte att vara här.
Usch, va hemskt jag fick det att låta :o hehe, men det är sant. Min familj åker utomlands imorgon
och jag blir kvar här hemma ... får helt enkelt inte följa med ...skojaaaaaa. Näe men, jag ska ju
åka utomlands med mina vänner längre fram på året så jag valde själv att stanna hemma nu
eftersom jag ändå ska åka snart, dessutom skulle det bli massa att ta igen i skolan och jag har
viktiga prov den kommande veckan, så jag får stå ut med plugg och kylan här hemma =) hehe

På ett sätt känns det rätt kul att få vara ensam, kommer ju ändå inte bo hemma föralltid liksom, men
lite ensamt känns det ju, så som tur är kommer mina fina vänner bo här med mig under vecka =)
kommer bli awesomeeeeee!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: