SKRIVET: 2010-12-16, kl 22:27:07 | PUBLICERAT I: Vardag

Torsdag.

Det har varit en låååång dag.
Började med ett prov på bröllopsuppsättning i skolan och det gick (förvånadsvärt) RIKTIGT bra,
MVG på den, chi-ching! Efter skolan mötte jag upp Erika, vi drack lite eftermiddags kaffe och
efter det körde vi ett stenhårt pass på gymmet, hej-träningsvärk-imorgon!

Satt precis och var lättad över att få en ledig dag imorgon, men nä... Sedan slog det mig att
jag ska ju fakitkst jobba imorgon (bra koll? I know!) Fast jag hade tänkt julklappshandla
imorgon så hade ju åkt en sväng vilket fall som helst, dessutom ska jag jobba eftermiddag så
jag får min sovmorgon i alla fall, så jag är nöjd!

Hjälp vilket långt inlägg, typ längsta ever? score.


F R I D A

Det gör ju det ;o haha!



Skönt med helg? :D



PUBLICERAT: 2010-12-17, 18:11:25 | URL: http://friidaofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: