SKRIVET: 2010-12-26, kl 21:46:45 | PUBLICERAT I: Vardag

Take a walk on the wildside

Vem är korkad nog att åka in till stan ensam mitt i natten och möta upp ett gäng
grabbar man aldrig träffat förut och knappt vet vad dom heter?
Rätt svar: Jag.
Det var precis det jag gjorde igår kväll, låter det idiotiskt korkat? Kanske, fanns mycket
jag kunde råkat ut för igårnatt, men det gjorde jag inte och jag hade banne mig
bästa. kvällen. ever.

Skulle ju egentligen gått ut med några andra vänner, men efter mycket omständigheter
och krångel fick jag tillslut nog och mötte upp en kille som heter Jimmy och hans dudes,
vi drog till ace, drack öl och dansade hela natten lång. Att gå ut på krogen som ensam
tjej med bara killar låter som någonting långtråkigt, men det är nog ett av de roligaste
som hänt mig på länge, cheers!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: