SKRIVET: 2010-12-01, kl 11:53:22 | PUBLICERAT I: Vardag

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

 


1. Min familj och mina vänner är mitt allt.
2. Jag har 8 namn.
3. Tjejer med mustasch skrämmer livet ur mig.
4. Har lätt för att förlåta, men svårt att glömma.
5. Jag har aldrig samma hårfärg/frisyr längre än en månad.
6. Har fobi för nålar men envisas alltid ändå med nya piercingar.
7. Jag kan inte placeras under en persontyp, jag blandad och har lite av allt.
8. Jag tror på karma och goda gärningar.
9. Bortsett från nålar och kvinnor med mustasch är spindlar min största fobi.
10. Jag har alltid velat ha en tvilling.
11. Jag älskar att sova.
12. Jag hatar oreda, men kan ändå inte hålla rent
13. En vacker dag ska jag flytta från Sverige.
14. Egentligen tycker jag faktiskt om vintern.
15. Men jag gillar sommaren bäst.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: