SKRIVET: 2009-09-06, kl 19:32:41 | PUBLICERAT I: Festligheter

En kväll som ingen annan

Jag hade verkligen en super kul kväll/natt igår!
Mötte upp Linn och hennes kompisar vid stationen och fick även se
att två killar, Sean och Rogga som jag träffade för ett år sen var med
så det blev som en liten reunion också, kul! Efter det gick vi hem till
Mikael och partajade hela natten med massa goa människor!

Tycker det är så underbart att festa med folk som inte är från
stockholm,det blir en sån enorm skilland om man jämför!



Min babe, så vacker!


Tim


Vad hände här?


folk


I heart you <3


linnsie

haha bilden på mig i badkaret gillar jag.

yesyes, älskar dig sötnooos!! <3



"som buddha alltid säger"



PUBLICERAT: 2009-09-06, 19:34:42 | URL: http://linnhallsenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: