SKRIVET: 2009-09-03, kl 17:32:38 | PUBLICERAT I: Jag talar ut

När humöret går upp och ner

                                            Egentligen borde jag inte, men jag kan inte låta bli.
                                                 Vad gör man i en situation där det inte finns något
                                                                     att göra, men man måste göra något?


Har precis gjort klart en läxa om färglära och lite matte, det går fakitskt
riktigt bra i skolan just nu och det känns bra. Tyvärr finns det saker
som ligger i vägen och jag inte vad jag ska göra åt. Som tur är har
jag världens bästa tjejer i klassen, ni förlänger mitt liv hundra gånger om!

Tycker att johan som delar samma problem som mig kan komma hem
snart så vi kan sitta i hans lägenhet, bara prata och strunta i alla bekymmer
som gömmer sig i höstkylan!


linnsie

älskling. jag vill verkligen prata med dig om allt. I don't feel too good right now...



PUBLICERAT: 2009-09-03, 22:05:36 | URL: http://linnhallsenius.blogg.se/
linnsie

sv; jaaaaa, , herregud bara för att köpa kläder om inte annat <3



PUBLICERAT: 2009-09-04, 06:16:08 | URL: http://linnhallsenius.blogg.se/
E

aww, gullesnosan!<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: