SKRIVET: 2009-10-21, kl 18:28:01 | PUBLICERAT I: Vardag

Hörrni, snart är det Halloween!

Hallå! Sitter och planerar lite trevliga saker med mina vänner just nu,
tror helgen och höstlovet nästa vecka kommer bli awesome. Till helgen
blir det nog middag hos johanna på fredag och sen på lördag är jag
ensam hemma så då ska jag tjuvstarta halloween lite och ha middag med
mina fina vänner. Till nästa helg när det är halloween på riktigt så blir det
stor fest! måste komma på något bra att ha på mig, ingen riktigt
halloween fest, utan en riktig utkläddnad, right?



Johan, vad säger du om det här nästa helg?


johanbliixt

Om jag är han som står brevid så SJÄLVKLART! ;)



PUBLICERAT: 2009-10-21, 18:30:54 | URL: http://johanbliixt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: