SKRIVET: 2009-10-03, kl 12:16:51 | PUBLICERAT I: Bilder på mig & vänner

Grattis Joline 2 år!

Gud så skönt att äntligen få sova! Har dock haft jobbig drömmar i natt,
hatar att få lyckliga drömmar som känns så verkliga att t.o.m känslorna
blir riktiga. Usch, känner mig lite heartbroken just nu haha, hemskt!
Gårkvällen var riktigt mysig! Vi åt tårta, sjöng "ja må hon leva" och Joline
fick massvis med fina presenter. Av mig & Jessica fick hon ett par rosa
baby-uggs, skit söta :) 


Jessica & födelsedags barnet på sin gunghäst hon fick av pappa Tawan


blååsa ut ljusen


åh, hemsk bild! Lägger bara ut den för jag tycker om er så mycket!
jag, jessica & martina


Den här bilden visar nog att här tog barnkalaset slut.
Tawan & Philip på bilden.
Khem & hans två kompisar kom också över lite senare :)


johanbliixt

sv; men eller hur =D



PUBLICERAT: 2009-10-04, 10:27:17 | URL: http://johanbliixt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: