SKRIVET: 2009-10-17, kl 17:18:23 | PUBLICERAT I: Konserter

16/10 2009, kommer aldrig att glömma!

Har suttit här ett bra tag nu och försökt att komma på några bra ord som kan
motsvara lyckan inom mig just nu. Gårkvällens konsert med herbrightskies,
Adept och Bring me the horizon var helt galen och gud så roligt vi hade det,
linnsie, erika, linnéa och jag! Fick riktiga rysningar när oliver sykes kom ut
på scenen och stod inte alls långt ifrån oss, det var en helt otrolig känsla,
jag är så glad! så glad, så glad, så glad!

Tyvärr finns det vissa detaljer från igår som jag skulle vilja ändra på, detaljer
som rev upp gamla sår i hjärtat och gjorde ont, riktigt ont. Det är egentligen
en ganska konstig känsla jag har inom mig, jag är så lycklig över det jag
skrev om här över, men samtidigt så olycklig över det jag nämnde nyss, jag
vet inte riktigt vart jag ska ta ivägen eller vad jag ska göra.






Sorry för riktigt kassa bilder, men att hålla en kamera still mitt i moshen
är ju inte det lättaste, believe me!





linnsie

IT WAS AWESOME



PUBLICERAT: 2009-10-21, 11:28:34 | URL: http://linnhallsenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: