SKRIVET: 2009-11-21, kl 12:22:38 | PUBLICERAT I: Vardag

Stressig dag

God morgon! Sitter och äter frukost just nu, ska strax ta min grejer och gå ner till
hallen. Idag blir det match mot Bollstanäs och jag är så opepp, trots att det fakitkst inte
blev så sent igår, var på hemma en fest på söder hos ett gäng trevliga grabbar, så det
var helt okej.

Hursomhelst, direkt efter matchen blir det hem snabbt, duscha och byta om för sen ska jag
åka in till stan och träffa Jessica och Martina för att hitta på lite skojsiga saker eftersom
Jessica fyllde år häromdagen. Och efter det ska jag driket vidare till en spelning så det blir
inte mycket bloggande idag inte, nu får höra om allt imorgon =)


johanbliixt

sv; haha ja det har jag!! =D snyggt va? :P



PUBLICERAT: 2009-11-21, 17:59:04 | URL: http://johanbliixt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: