SKRIVET: 2009-11-02, kl 17:31:31 | PUBLICERAT I: Vardag

Slut på lov för denna gång

Hallå! Hemma igen efter en lång dag i skolan. Har vart i salongen hela
dagen och färgat tävlings-dockor till sm, har fått all frihet till att göra vad
jag velat med dockan, så det har varit en riktigt kul dag. Höjdpunkten på
dagen har såklart varit att träffa klassen igen, har inte hunnit träffa någon
på hela lovet, så det var kul.

Dagens minus var väl att jag har haft på mig värsta skorna (om man ens
kan alla det skor?) någonsin, skaparen till dom skorna måste verkligen hata
fötter. Trodde nästan jag skulle avlida på slutet, haha hemskt.
 
Nu ska jag ta hand om mina fötter och sen ska jag krama mina converse,
aldrig lämnar jag mina älsklingar hemma igen, bästa skorna någonsin!


kale

hehe hur kommer din vecka se ut då :D??



PUBLICERAT: 2009-11-02, 20:11:54 | URL: http://prettyshawty.blogg.se/
Emmaaa

haha visa skorna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: