SKRIVET: 2009-11-22, kl 16:32:44 | PUBLICERAT I: Bilder på mig & vänner

En tiopoängar-lördag!

Hade en sjukt bra dag igår! Till att börja med gick matchen bra, efter en riktig rysare så
lyckades vi tillslut vinna, en riktigt skön seger. Efteråt åkte jag in till stan och möte upp
Jessica och Martina, vi firade med lite klassiks discobowling. Har inte spelat på minst 6
år, så det var fakitkst riktigt kul =) När bowlingen var slut åkte jag tillbaka till vallentuna
igen och gick på en spelning med massa bra band, bland annat concrete society och aurora, grymt!


jessica kör för full kareta!


jag var pepp.


Martini siktar in sig


jessica & jag!


grym spelning!


veronica

sjukt fin blogg!:D



PUBLICERAT: 2009-11-23, 16:31:56 | URL: http://veronicanasslander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: