SKRIVET: 2009-11-03, kl 20:34:00 | PUBLICERAT I: Jag talar ut

1,5 år kvar

Idag var våran syv hos våran klass och pratade om vad som kommer hända under
det sista året, vad som kommer hända efter vi tagit studenten när vi kommer ut i 
arbetslivet eller om vi väljer att plugga vidare. Kan inte säga annat att jag fick en
riktig totalångest.
Jag vet att jag valt rätt utbildning och jag är riktigt excited
över att ta studenten och att få komma ut och arbeta på riktigt, för det här är
vad jag vill. Men inte än. Gymnasietiden är bland det bästa som hänt i mitt liv,
så himla bra trivs jag där jag går! Snart har halva tiden gått, och den sista halvan
ska vi ta väl hand om, för sen är det allvar.



Tack Therese för en ny awsome design, yay!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: