SKRIVET: 2009-06-27, kl 13:04:58 | PUBLICERAT I: Vardag

Tantolunden är som bäst på sommaren!

Godmorgon! I natt har jag sovit över tio timmar, gissa om det var skönt!
Den här veckan som gått har jag varit ute sent och gått upp tidigt nästan
varje dag, måste verkligen skärpa till mig nästa vecka. Fast å andra sidan
så vill man ju ta vara på dom lediga stunderna man får.

Hursomhelst, igår var vi i tantolunden hela natten och det var som alltid
lika roligt, träffade trevliga människor och hade det mys. Bäst av allt
var nog vädret, gick runt i berbent och t-shirt hela kvällen/natten och frös
inte en sekund, underbart ju!

Bildern från igår kommer upp lite senare, för ska jag lägga mig i solen
nu medans det fortfarand skiner!


johan

sv; jaa =D kan inte du och erica göra det på mig? :P



PUBLICERAT: 2009-06-27, 13:23:31 | URL: http://johanbliixt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: