SKRIVET: 2009-06-21, kl 17:40:44 | PUBLICERAT I: Bilder på mig & vänner

Bilder från Midsommar helgen


Påväg till stången på midsommarafton



Jag & mina favorit tjejer, Erika & Erica



Vi hade i alla fall tur med vädret! Solen sken i stort sett hela helgen



Har tyvärr inga bilder från dansbanan. Men efter kört hårt på dansbanan
 (som vi till stort sett gjorde till ett dansgolv) så satt vi på stranden vi vattnet
hela natten tillsammans med mycket trevliga människor.
Någon random, Erica & Mattis på bilden




Carl. Påminner lite om en amerikansk rappare?
akon .. kayne west .. carl?




Jag & den andra Mattias



Mattias's lillebror, Alexander



Party-people



När vi vaknade upp dagen efter, gissa om vi var pigga?



På lördagen åkte vi båt och spenderade hela dagen på grann-ön svatrnö
Flytvästarna på och vi var redo!



Visst är skärgården vacker? Denna bild får avsluta denna fina helg
Tack alla!


Deniesé

sv: hahah precis, ja kände mig som ett litet barn med den där ansiktsmålningen! ;D



Vilka mysiga bilder! :D



PUBLICERAT: 2009-06-21, 21:10:30 | URL: http://liketolive.blogg.se/
Dewie

sv: Ja, det är det. Tackar ödmjukast. :D



Grymt snygga klänningar på de första bilderna! :) Den sista bilden var väldigt vacker också. ^^



PUBLICERAT: 2009-06-21, 22:17:05 | URL: http://dewie.blogg.se/
Deniesé

sv: Dagen har ju bara börjat ! (a) hahah

Men än så länge känns de ganska bra faktiskt.

sj då sötnos?



PUBLICERAT: 2009-06-22, 07:07:14 | URL: http://liketolive.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: