SKRIVET: 2009-07-31, kl 20:44:23 | PUBLICERAT I: Grekland 2009

Här kommer lite bilder från grekland


07.45, vi var påväg!


 


Första doppen i poolen (Och nej! Vi är inte nakna!)


Erica & jag påväg till resturangen första kvällen


Vi gjorde ett besök i baren ...


.. och blev bartenders! Helt sjukt kul!


 Norrmannen Martin och Erika


Norrmannen Martin's storebror, Norrmannen Kristoffer & jag.


Bada i havet, Erika & jag


Vi träffade några sköna svenskar, Ted & Henrik.


Fullt ös inne på Eclipse!


Mina fina tjejer i Chania


Jag & Erica i Chania!


Nu fick ni några bilder i alla fall, fler kommer imorgon!


E

gud så härligt det ser ut!

mer bilder :DD


svar på E

sv; det kan jag lova att det var :)

ska berätta allt när vi ses!



PUBLICERAT: 2009-07-31, 23:48:42 | URL: http://andreajansson.blogg.se/
'- e m m a

Mysiga och fina bilder :D.

Aha, vad läser du för program på Jb då? :)



PUBLICERAT: 2009-08-01, 18:15:02 | URL: http://emmacb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: