SKRIVET: 2009-07-13, kl 16:35:00 | PUBLICERAT I: Övriga Resor

Gränna är Sveriges mysigaste stad!

Smala gator, kullerstenar, gammeldagsa hus och massvis med polkagrisar!
Gränna måste vara Sveriges mysigaste stad.

Jag & Erica har haft en hejhundrans trevligt långhelg tillsammans med våra
vänner nere i Småland och det är ingen tvivel om att man längtar tillbaka.
Jag låter bilderna tala för sig själv;


En lagom glad andréa i citytreminalen sju på morgonen


Erica & jag på bussen precis innan vi var framme i Gränna



Dominic & Jesper


Dominic & Jag


Jag & Jesper




Det blev en trevliga och galna kvällar med alkohol ...


... som slutade såhär ..


... och såhär.


En dag "gick vi på stan" i Gränna.
Jag & Dompa


Jag & Erica ville vara riktiga turister och ta kort på oss själv
utanför en polkagris affär!


ta oss tillbaka ..


linnsie

ser ju något underbart ut!



PUBLICERAT: 2009-07-13, 19:02:58 | URL: http://linnhallsenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: