SKRIVET: 2009-07-19, kl 14:21:27 | PUBLICERAT I: Festligheter

En regning kväll i Tantolunden

Godmorgon på er!
Efter jag mött upp Linn igår kväll mötte vi Erica och Erika på söder för vi hade
planerat en helkväll i tantolunden, dock så hade någon planerat annat, för när
vi kom upp ur tunnelbanan så öste regnet ner. Men har vi bestämt oss för en
sak så är det så också. Vi begav oss till tantolunden där det i stortsett var
helt tomt men vi träffade några trevliga människor så vi slog oss ner med dom
under ett träd och hade det mys i stort sett hela kvällen.


Jag & Anton


Anton, Simon & Victor


Anton & Anton


Victor & Linn


Jag, oskar &  Joel på promenad till Långholmen för ...


... lite nattbad i det iskalla vattnet.


linnsie

jaja, ta den fula bilden på mig.

det är lugnt.



PUBLICERAT: 2009-07-19, 14:59:35 | URL: http://linnhallsenius.blogg.se/
CHANELLE

SV; jag svarar på kommentarer :) sj?



PUBLICERAT: 2009-07-19, 15:10:48 | URL: http://chanellle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: