SKRIVET: 2009-07-17, kl 19:16:08 | PUBLICERAT I: Bilder på mig & vänner

En dag med familjen

Jag har spenderat dagen med min familj, believe or not. Vi var i nacka

och shoppade lite på nacka forum, fick med mig en klänning & en byxdress

som är perfekta till grekland och även en klocka som jag kan visa bild på

lite senare. När vi shoppat färdigt åkte vi till värmdö och åt på en restaurang

vid vattnet och sen åkte vi lite båt



lillasyster & jag



Får inte glömma att jag fick den största chocken jag fått på länge också.
Ni vet efter man träffat en människa te.x utomlands och så tänker man
"nu kommer jag aldrig träffa den här människan igen" och sen några år
 senare så står människan där, mitt framför näsan på en.
... herregud säger jag bara ...


E

ni har lika knän



..



:)


svar på E

hahaha, du äe ju störd!



PUBLICERAT: 2009-07-17, 20:08:25 | URL: http://andreajansson.blogg.se/
linnsie

vem vem vem vem vem



PUBLICERAT: 2009-07-17, 20:08:30 | URL: http://linnhallsenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: