SKRIVET: 2009-07-15, kl 00:39:16 | PUBLICERAT I: Konserter

Britney var grymt!

tror det eller ej, men konserten var faktiskt riktigt bra!

Efter en lång väntan fick vi äntligen tag på våra biljetter och vi (läs: johan)
blev överlyckliga. Vi begav oss in i globen där Britney bjöd på en bra show
och vi stog och dansa och skrek som galningar (mest för att man blev taggad
inte för britneys skull dvs.)
Det bästa var nog att få se en brunhårig Britney
nere på scenen, det kändes mer äkta och gjorde allt mycket bättre.



Bild lånad av
expressen.se


Anonym

Hon är bäst!


Lovisa

Det står jämnt i en röstning mellan en tjej och mig så det har blivit en ny omröstning mellan oss, och jag skulle vara jätte tacksam ifall du kunde rösta på mig (även ifall du ar gjort det innan) Jag har nummer tio! Glöm inte att skriva ditt namn och skriv gärna till mig när du har röstat så att jag kan tacka dig! Här är länken: http://blondinjennifer.blogg.se/2009/july/star-lika.html#comment



PUBLICERAT: 2009-07-15, 13:11:27 | URL: http://lovisarosen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: