SKRIVET: 2009-12-26, kl 14:03:59 | PUBLICERAT I: Vardag

Julhandel i folkrusningen

Jag, Emma & Erika tog oss till täby idag för att kolla in mellandagasrean. Det var trevligt, jag hittade
en klänning till nyår, ett par skor och en till skjorta =) .. Visar bild senare för nu ska vi tydligen få
gäster från danmark (?) :o, det är pappas gamla kalsskompis och hans danska fru och barn som ska
komma hit och det blir väl trevligt. Enda problemet är att jag som knappt fattar norska .. lycka till att
ha en konversation med danskar! haha.


Emmaaa

hhaha fail. du har skrivit norska, ska du prata norska med danskar?


Anonym

haha eh ja? :D

nej, men danksa är ju svårare än norska

och jag som inte ens fattar norska, då kommer

jag ju definitvt inte fatta danska :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: