SKRIVET: 2009-12-10, kl 12:47:10 | PUBLICERAT I: Bilder på mig & vänner

Fyller år imorgoooon!

Sitter i skolan och ska snart ha svenska =) Vi har precis ätit lunch och vi fick grekisk maaat idag,
älskar det, så himla gott! Men det påminner bara hur mycket jag saknar grekland från i somras,
bästa veckan på hela sommarlovet! Men i sommar är vi tillbaka igen och det kommer bli grymt!


Jag & bästavän i grekland i somras



Lite senare blir det födelsedagsfika med mina fina sagoféer!
Fyller ju egentligen inte fören imorgon men vi är lediga från skolan på fredagar
så vi tar det idag istället :>


johanbliixt

sv; Nej då, jag tänkte på det när jag la upp det ;) haha. men det stämmer på dom två som den representerar iaf ;)



PUBLICERAT: 2009-12-10, 15:16:46 | URL: http://johanbliixt.blogg.se/
erica hjalmarsson

Åh vad jag saknar och längtar!

och saknar dig, men vi ses i övermorgon :D:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: