SKRIVET: 2009-08-25, kl 23:03:03 | PUBLICERAT I: Jag talar ut

Varför slutade jag med något jag älskar?



Idag var jag tillbaka på plan igen och det känns bra just nu. Allt jag är rädd
för att tiden inte ska räcka till och jag utsetts för en sån stark press som
gjorde att jag slutade sist. Men det ska nog gå bra, den här gången ska jag
få det att funka.
Första träningen idag, match redan imorgon, träning på torsdag och sen
match på söndag igen. En snabb och hård comeback, men det känns bra.


Det dumma var väl att träna fast jag fortfarande är sjuk och där får halsen ta
smällen, men ska linda in den i en tjock halsduk och dricka en stor kopp te.
Sen hoppas jag att det är bättre till imorgon.


Anonym

du ska INTE sluta med handbollen

not ever in a million years.

handboll + andréa + linn på läktaren



hell yeah


linnsie

btw... eeeeh glömde skriva namn.

det var jag som skrev om läktaren osv........

fult det här blev



PUBLICERAT: 2009-08-27, 00:33:32 | URL: http://linnhallsenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: