SKRIVET: 2009-08-29, kl 16:38:56 | PUBLICERAT I: Film

Taco-kväll

Igårkväll lagade jag och tjejer såklart taco till middag, enkelt och gott!
Efter det blev det en rad filmer och en massa skratt på det .. även en del
skrik också, gick med på att se the hills have eyes 2 såg ettan för ett
par år sen men har inte våget se tvåan efter det. Men den var inte så farlig
som jag trodde, ettan var nästan värre om jag kommer ihåg rätt.




linnsie

OKEJ LÅTER HELT STÖRT MEN DU MÅSTE KOMMA TILL GNESTA IKVÄLL FÖR DET ÄR STÖÖÖÖRT JÄVLA DÖDSKRÖK!! mitt x aron fyller 20 och har hyrt FETA lokalen och MASSAAAAAA KILLAR KOMMEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!! 18 års gräns men du känner mig så du kommer in!!!!



PUBLICERAT: 2009-08-29, 16:51:58 | URL: http://linnhallsenius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: